Smaskens

Ben&Jerry's finns nu på Statoil. Jag kan varmt rekommendera den svindyra glassen. Den riktigt smälter i munnen!

Annars har det varit en ko-lugn kväll. Ingen ridning för stackars Boggan hade stått ute i regnet heeeela dagen och det pallar inte hans stackars rygg. Och därmed försvann mitt bak-sug. (Alltså bak, som i baka.) Så jag har smaskat glass istället.

Nu väntar sängen. Börjar kl 8 imorgon bitti och jobbar till halv 6 så det är väl bäst att försöka sova. Och önska att man var morgonpigg och slog upp ögonen imorgon kl 6. Man kan ju alltid önska....

Kommentarer
Postat av: Emma

:) hihi...

2008-06-10 @ 00:15:39
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

jaaaaaaa! jag älsakr Ben&Jerry´s!!!! har testat nästan allal smaker. Den är dyr å fylld med massa feta kalorier men what the heck! Jag gillar den så in i norden! :P

2008-06-10 @ 12:14:18
Postat av: Fanny

Mums för den!!! :D I Like it a lot!!



Speciellt alla smaker med choklad.. kul för er!

2008-06-10 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0