Sommar och sol

Har haft det helt underbart ända sedan i torsdags. J har varit hemma och vi har umgåtts hela tiden. Så mysigt!

I fredags åkte jag och Fanny till Gunnarn för att sola och bada. Inte så varmt i vattnet, men det blev ett dopp ändå. Sedan åkte vi hem, åt god mat, drack gott och begav oss sedan till hotellet. Goda drinkar, lite för många goda kanske, och sedan en sväng på 3an. Kvällen avslutades här hemma med fika och en massa skratt. Himla kul kväll!

I lördags jobbade jag från 10-13 och sedan hem och lägga sig i solen på en gång. Låg ute på gräsmattan ända tills det nästan var middagsdags och då åt vi god mat hela högen och sedan bjöd J oss på en båttur ute på Uman. Mysigt och vackert!

Idag har vi bara stekt i solen, Fanny och jag, och visst börjar det märkas! Det är hett som bara den ute, men jag klagar inte!! Jag vill bara ha mer fint väder och det ser ju faktiskt ut att kunna hålla i sig..

Nä, det blir som lite och ingenting bloggat nu när det är sånt här väder. Jag håller med StAnnapanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0