Blogga mera

Dessa vill jag ska börja blogga:

28-åringen
Radiopratarn
Förfestfixarn
Moder Jord
USA-bon (resdagboken.se räknas inte)
Hästtämjaren
Vikingen

Vilka var och en är vet de nog bäst själva. Någon kanske redan har en blogg, men då lovar jag att jag ska sträckläsa den från början till slut och därefter hålla mig uppdaterad. Får jag bara veta adressen så.. Blogg.se har ju tagit bort sökfunktionen på bloggar. Dåligt..

Hallå, jag flyttar ju snart! Då vill jag ju fortfarande vet allt ni gör, fastän jag bor ca 70 mil härifrån. Därför tackar jag alla ni som bloggar. Keep me updated!

Kommentarer
Postat av: USA-bon

haha, hur ofta troru jag skulle blogga? tva-tre ggr/aret? katastrofblogg.se :p men jag uppskattar att du vill folja mitt "intressanta" liv ;)

2008-07-17 @ 00:53:28
Postat av: Radiopratarn

jag håller med föregående talare. :) Men jag tycker däremot att det är fruktansvärt kul att läsa din blogg, så fortsätt med det. :P

2008-07-17 @ 09:54:31
Postat av: Förfestfixarn?

Försöker ju ;)

2008-07-21 @ 20:04:43
URL: http://idaform.blogg.se/
Postat av: plz

Därhar ni en länk som är intressant :)

2008-07-22 @ 17:51:08
URL: http://snowrider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0