Otur

Världens otur är vad jag har!

I julklapp fick jag ett vintertäcke med hals till Boggi som jag skulle få välja själv. Kalle (Linneas häst) har ett täcke som jag också ville ha så jag tog reda på märke och storlek. Hittade en sida som hade ett sådan täcke så jag har gått och spanat på det ett tag, men aldrig klickat hem det. Sedan igår när jag skulle beställa det så var det rea på det. Jippie, tänkte jag och upptäckte senare att det bara fanns kvar i storlek 130 och 150. Och jag behöver ett i storlek 145. Mailade och frågade om de hade kvar något i 145, men hade fått svar nu idag att hon inte trodde det, men hon skulle dubbelkolla.

Hon tipsade om ett annat täcke, men jag vet inte om jag vill ha det. De var inte lika fint och såg inte lika bra ut. Nu vill jag inte ha nåt täcke alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0