Stockholm

Jag älskar det mesta med Sthlm. Min mamma + Reidar, stan, shoppingen, nära till älskade Fanny + Marcus och så vidare.

Helgen har varit underbar! Kom ner i torsdags eftermiddag och då bjöd mamma på gomat och kladdkaka. Mys hela kvällen!

På fredagen fick jag lite qualitytime med mig själv. Jakobsberg låg framför mina fötter och hela dagen spenderade jag in och ut ur affärerna. Kom hem med måååånga kassar, men lika glad för det är jag! På kvällen kom kära F & M och vi proppade i oss pizza och titta på Let's Dance. Vem åkte ut? Så här i efterhand minns jag knappt att det var Dilba.

Lördagen var ju dagen D fastän den egentligen var på torsdagen. Mamma hade lagat en massa god mat och Reidars mamma, pappa, syster och svåger kom på besök. Jag åt tills jag trodde jag skulle spricka. Så mina vänner - matlusten är det inget fel på längre. Kvällen avslutades med mys i soffan och Melodifestivalen. Men hallå, Christer Sjögren?!

Idag har vi sagt hejdå och tillbringat dagen i bilen. Nu är vi hemma och jag hoppar i säng på en gång. Jag längtar redan till nästa fredag, för det är min nästa lediga dag. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0