Mucho to do...

Hur jag ska hinna med allt innan flytten är en bra fråga, men det verkar ta sig.

Igårkväll hämtade jag alla grejer ifrån Gunnarn och det var verkligen som lilla julafton. Väl hemma insåg vi att vi hade glömt cykeln så vi måste ta oss en tripp dit igen. Ingen Loppis hann jag med utan om jag har tur så hinner jag det ikväll för när jag hade kommit hem så packade jag om alltihopa så nu ligger en stor del av allt mitt bohag i banankartonger.

Kvällens planer är i varje fall att hämta bussen i Långsjöby, äta tårta på Blåsippan, PACKA, lämna lite gamla kläder hos Mejan, gå på loppis m.m. Jag hoppas jag hinner allt och lite till, men det har jag faktiskt svårt att tro.

Nu vill jag bara flytta så jag får det gjort någongång. Det är så jobbigt att det ska dra ut på tiden, för jag ska ju flytta härifrån. Det kommer jag aldrig ifrån... Skönt är i varje fall att Jonas stannar med mig i Uppsala tills tisdag dag. 1 vecka kvar och sedan ses vi inte förrän tidigast i november. Jippie.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0