Dagens tips

Mitt tips för dagen är att inte försöka hålla något hemligt för mig. Jag får reda på allt om dig ändå! Var rak och ärlig istället, det kommer du längre med.

Jag har mina kontakter. Allt började med tiden på kiosken med Solveig och idag är jag nog en av Storumans värsta skvallertanter känns det som. Jag vet mycket om många.
Inklusive att jag själv tydligen ligger med allt och alla. Det ryktet går då på byn. Men vet ni en sak - med handen på hjärtat kan jag säga att jag har haft sex 14 gånger på detta år. 14 gånger! Och det är inte med 14 stycken, utan det var gånger vi pratade om. Ni allihopa klår mig nog med hästlängder..
14/4 = 3,5 gånger per månad. Är det för mycket?!

Och för er som absolut ändå håller fast vid eran åsikt kan jag tillägga att det är 3 pojkar som delar dessa 14 gånger. Jag ligger nog i lä, skulle jag kunna tro.


Ironin är min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Maria

Puss på dig sötnos, tycker om dig =)

2008-04-29 @ 12:07:38
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Lisa

det var väldigt många!!

2008-05-01 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0