BMW

Körde älsklingens bil hit till L-by. Den är ju bara för underbar egentligen. Jag vill oxå ha!! Så lite positivt var de nog att den där björken hoppade på golfen i somras så att det bara blev skrot av den, för snacka om att byta upp sig!

Ska äta middag här, lasagne, sen åker vi tillbaka hem till Stensele. Funderar på att låta Boggan få sig en riktig ledig helg och inte rida idag heller. Jag har ju i och för sig tid, till skillnad från igår, men han kan nog behöva lite vila. Sedan är det så tråkigt att ens sticka ut näsan nu när det är sånt här skitväder. Det återstår att se om jag motionerar honom eller ej.

Nu ska jag drömma (?) mig in i Annika Bengtzons värld.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken läser du??? har lyssnat klart på Livstid i kväll, lite sorgligt... Tror jag ska prova Åsa Larsson nu?!

2007-09-30 @ 21:27:44
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Lina

Maria: Jag läser Livstid. Man blir ju fängslad :) Ja, prova Åsa Larsson, så får jag höra sen vad du tycker.

2007-09-30 @ 21:58:34
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0