Onsdag

Onsdag är ju lill-lördag så därför tycker jag om onsdagar! Fick dock ingen bra start, eftersom jag suttit en hel timme med att försöka fixa till filerna på mp3n. De kom i fel ordning och det går ju inte när man lyssnar på en bok. Tillslut, efter att jag ändrat namn på alltihopa och döpt om alla filer såg jag att man skulle ändra namn på ett annat ställe. Så allt jag gjort tidigare var onödigt. Men jag har ju lärt mig hur man gör i varje fall och det är ju positivt.

Ska strax åka ner till stallet och sedan ska jag fortsätta min städning som jag höll på med förra veckan. Har legat på latsidan ett tag nu och det går ju inte för sig...

Ikväll är det äntligen Heroes!


Kommentarer
Postat av: Little darling

:d hopps du får en bra dag

2007-10-17 @ 10:18:37
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Maria

Puss på dig sötnos, hoppas du får en bra dag =) Har du kollat upp mitt tips???

2007-10-17 @ 11:29:13
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0