TV-kväll

Nu sitter vi och tittar på TV. Har avverkat en film på TV1000, men den var inte så spännande för både jag och Reidar somnade. Sedan såg vi lite från Stockholm Horse Show och därefter Årets TV-tittare. Det var väl inte det bästa TV-programmet jag har sett, men i brist på annat så kikade vi på det. Nu ser vi en film i väntan på att klockan ska bli 22 för då går The Eye på TV1000 och nu när jag har mer modigt sällskap ska jag göra ett försök till att se den. När jag och Anan skulle se den gick det ju inget vidare. Men nu vet jag att jag kommer klara av att se hela om jag inte somnar förstås, men jag har ju hunnit sova middag så det är nog inga problem att hålla sig vaken.

Tio minuter kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0