Trött, igen!

Nej, alltså det är ingen idé att försöka pallra sig upp efter sju på morgonen när man är så otroligt trött som jag är. Jag vet, det är alltid så såhär års, men det är så tröttsamt. Har sovit 10 timmar i natt och ändå är jag inte riktigt pigg. Jag vill vara pigg och fräsch på morgonen, men det går inte så bra under hösten.

Inget plugg nu på morgonen alltså utan bara en snabbfika och sedan iväg till seminariet. Idag får jag mitt kylskåp och sedan besök av mamma och Reidar. Vi ska försöka lösa mysteriet med tekniken. Eller vi och vi, varken jag eller mamma kan något sådant där så vi får väl titta på eller göra någon annan nytta. Äta bullar till exempel som jag har hört att det vankas. Eller så kan jag ju plugga, för det behövs. BGM (basgruppsmöte) imorgon!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vi sätter oss i soffan med fötterna på bordet och käkar bullar och dricker mjölk och hejar på Reidar som får jobba ;-)

2008-09-23 @ 12:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0