Till Tranan

Stå för din åsikt och skriv under med ditt namn. Är det hela Tranan som står bakom denna kommentar, eller enbart du? Jag står för min insändare i tidningen idag så pass mycket att jag kunde skriva mitt eget för- och efternamn som signatur. Om du står för din åsikt och tycker att detta är löjligt så välkommen fram med ditt namn. Då tar jag din åsikt på fullkomligaste allvar.

Eller, när det väl kommer till kritan så drar man sig tillbaka?

Jag vill passa på att tacka alla som håller med mig i det här: Personalen på Blåsippan (inkl Linda och Micka), dagens personal på Backen, Anonym, Fanny och Ida. Och alla andra som jag vet står bakom mig.

Men det är MIN åsikt som står i tidningen, ingen annans. Jag vet dock med mig att många håller med. Sedan tycker jag inte att man ska komma och tycka och tänka något när man väl inte kan stå för det till 100 procent. Eller handlar allt bara om mod?
I så fall borde jag nog vara lika modig som Pippi Långstrump är stark.

För er som inte har någon aning om vad jag pratar om i detta inlägg - kika här.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du ÄR modig, och klok! Har inte läst insändaren än, men jag ska! Tycker anonyma kommentarer ska kastas i papperskorgen på direkten, fega krakar som inte törs stå för vad dom skriver... Ska luska vidare imorron ;) Kram på dig.

2008-05-28 @ 23:19:19
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Linda

Denne "Tranan" är kanske bara avundsjuk på dig, att du fått jobba så många timmar innan allt detta startade.

Vi saknar dig nere på Sippan i allafall och stöttar dig, det vet du!

Puss & kram på dig Linda Stenmark

2008-05-29 @ 08:55:46
Postat av: ännu en anonym

En anonym kommentar är ändå en kommentar! Varför Måste man veta namn då man iaf får veta att någon tycker så?

2008-05-29 @ 13:43:30
Postat av: ÅM

Du vet att jag finns där, bakom dig och stöttar. fegt att inte våga stå för sina åsikter. Klart att en anonym kommentar är en kommentar, men tycker ändå att det är fegt att inte våga stå för det man tycker, annars kan man behålla det för sig själv tycker jag!

2008-05-29 @ 15:46:51
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0