Idrottsgalan

Oh, glamoröst med idrottsmän (och kvinnor för den delen) uppklädda till tänderna. Det gillar vi! Bästa kommentaren stod Årets Idrottare Med Funktionshindrare, simmaren Anders Olsson, för. Han hade besökt sjukhuset för ett tag sedan och läkaren hade sagt något i stil med: "Du har aldrig funderat på att börja träna?" Haha, killen tränar ju 3-5 timmar 6 dagar i veckan.

Min Mikael Persbrandt, alias Jens Byggmark, vann priset som Årets Nykomling. Kan de bli bättre? Dock så var han inte med på galan utan var istället och tränade inför helgens tävling. Det kallar jag en riktig idrottsman, ha! Men jag gick än en gång miste om hon "in real life".

Sängen väntar. Ska försöka "sova ikapp" hur nu det ska gå. Men i natt har jag sällskap (fast det hade jag ju i och för sig igår också, men vårt förhållande tog ju slut) så nu kanske jag kan sova.

Imorgon bli det Blomstergården och Blåsippan för hela slanten. Sedan ska jag och Boggan träna däremellan. Nu kan vi inte ligga på latsidan!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Yesbox.. ny telefon.. en K850i ;)
Är det slut med HP nu? Kramar B från mig! Puss

p.s lite motivation ska jag nog bidra med till påsk! :)

2008-01-15 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0