Ypsalax

Vi hade en trevlig kväll som blev rätt lugn för min del. Det var min inställning och jag kunde vakna pigg och utvilad imorse. Nu har jag fått i mig lite frukost och ska göra mig i ordning för att åka till Norrlands och plugga. Det blir ett break i pluggandet för först lördagsfika och sedan träning. I eftermiddag kommer Julle hit och vi ska se Ritualen på bio ikväll.

Linn och Maria hade slagit på stort med Ypsalax till varmrätt igår. Eftersom det var så gott tänkte jag passa på att tipsa om denna rätt. Lax och saffran är goda vänner!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag ser att du har ändrat din blogg, bättre struktur, men jag saknar dig på det foto som du är så fin på.

Ha en skön helg.

Goa pappsenkramisar

2011-03-05 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0