Var är du vår?

Det har inte alls varit roligt väder ute idag. Snö som piskat mig i ögonen när jag cyklat både till och från BMC. Nej, ge mig vår tack. Det har ju varit så fint de senaste dagarna, förutom idag. 

Ridlektionen gick bra och jag gillar det verkligen! Lite skänkelvikningar och en massa travarbete. Min häst som jag ridit de tre senaste gångerna är lite klurig, men nu tror jag att jag har kommit åt henne. Nästa tisdag - då jäklar!

Ikväll har jag gjort frösnacks och pluggat. Jag glömde bort att skära upp degen innan den åkte in i ugnen. Det var inte särskilt smart, men nu lär jag ju aldrig glömma det igen. Det var tur att de gick att bryta i bitar så jag slapp slänga alltihop. Nu är jag slut som artist och det betyder att det är sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0