Underbara fredag

Dagen började med ridlektion, hur underbart är inte det? Att få snusa häst kl halv åtta på morgonen, sitta uppe på hästryggen vid åtta och arbeta intensivt i en timme, både med och mot hästen - det kan knappt bli bättre. Sedan är det alltid lika spännande, på både gott och ont, att rida en helt ny häst.

Lite fika på stallet och sedan var det snabbt hem för ombyte och fix innan seminariet. Nu har jag ätit lunch med Cami och renskriver lite smått. Snart går jag hem för att packa inför helgen. Åker 16-tåget mot Stockholm och sedan ut till Gubbängen för middag och mys hos Anna och Lova. Imorgon åker jag vidare till Västerås för en minihelg tillsammans med min syster. Jag har det oförskämt bra!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ha det så mysigt med systra di!!

Pussokram!!!

2011-03-12 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0