Sova

Man skulle kunna tro att jag var utvilad efter helgen, men inte. Jag sov som en stock i natt och hade svårt att ta mig ur sängen. Nu är jag tillbaka i Uppsala och äter minilunch bestående av knäckebrödmackor med keso och örtsalt och dricker lite te till det. Snart ska jag sminka mig och pallra mig mot BMC för en föreläsning i miljörätt. Det kan vara det tråkigaste rättsområdet som finns.

I eftermiddag ska jag plugga, tvätta, städa och laga veckans matlådor. Jag skickade ett sms till Julle och bjöd över honom på middag ikväll. Han var inte sen att tacka ja så jag får sällskap. Tyvärr blir det ingen träning då jag käkar Esbiritox och Echinacea för att inte en begynnande förkylning ska bryta ut. Trist, men jag kommer igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0