Snabbt

Dagen har gått på tok för fort. Jag verkar aldrig vänja mig med det heller! Jag har pluggat på Norrlands, lunchat med fina vänner, plugga lite till, ätit en semla och ridit ridlektion. Jag gillar verkligen min ridlärare. Pedagogisk och bra! Hon repeterar saker som är självklara, men som man inte riktigt tänkt på. Jag kommer lära mig massor innan sommaren! Det är så himla roligt att vara i stallet igen. Om ni bara visste...

Kvällen har jag spenderat nere i biblioteket med en paus för kvällsfika/middag. Nu är det läggdags för mig för imorgon väntar aerobics och core kl 07.00.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du får jätte gärna komma till helgen! :) <3

2011-03-08 @ 23:56:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0