Ridlektion

Klockan ringde 6.15. Jag har redan varit uppe en stund och ätit frukost. Nu ska jag dra på mig ridbyxorna, ta hjälmen och sedan gå mot bussen som ska ta mig till stallet. Där väntar en hopplektion. Jag minns inte sist jag hoppade! Jag skulle nästan kunna säga att det är 100 år sedan. Jag tror sista gången säkert var på någon tävling, när jag konstaterade att det inte riktigt var min och Boggis grej att tävla hoppning. Vi vägrade väl ut oss, eller nåt.. Nu ska jag upp i hoppsadeln igen och förmodligen hoppa en häst jag aldrig någonsin ridit. Gah, det är lite scary! Tacka vet jag dressyr...

(Ja, jag är nog en tönt.)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Oj ..oj vad mysigt, jag tror att du gillar det me.

Pappsenkramisar

2011-03-04 @ 10:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0