P3 Dokumentär

Håll er i hatten! Jag har hittat mitt favoritradioprogram - P3 Dokumentär. Det finns nog inget bättre program som är så underhållande och intressant! Sedan jag fick min iPhone för drygt en vecka sedan har jag hunnit avverka 5 avsnitt och blivit väl insatt i de olika händelserna. Jag har mestadels lyssnat när jag cyklat hemifrån, har varit på väg hem, handlat eller dylikt så det har ju bara varit "dötid".

Avsnitten jag lyssnat hittills är:
- Spårvagnsolyckan i Göteborg
- Hagamannen
- Flodvågskatastrofen
- Morden i Malexander
- Alexandramannen

Som ni förstår så är mitt tips att ni bör lyssna på dem! Ovanstående avsnitt har varit väldigt bra och ni kommer inte att bli besvikna.

Nu lyssnar jag på Från Klick till Ja, ja ja. Ni som är kvicktänka förstår ju att den handlar om kungafamiljen. Jag gillar ju kungafamiljen jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0