Morgonstund

... har guld i mund. Det var därför jag försov mig i morse och fick springa till basgruppsmötet på Ofvandahls kl 7.15 med hunger i magen. Jag har haft seminarium, pluggat, lunchat med Betty, pluggat och fikat lite. Inget sockeraktigt dock, eftersom hänger med på PT-Fias Fem dagar utan socker. En te och ett äpple är alldeles lagom. Fem dagar är ingenting och det går fort så det är klart att jag klarar det. Särskilt eftersom gårdagens rester av bakisgodis står mitt framför mig i en skål på bordet. Här ska de slängas!

Nu ska jag svira om för lite BodyCombat och sedan vara duktig flicka och plugga resten av kvällen. Jag ska försöka komma ihåg att köpa sesamfrön när jag cyklar hem från gymmet så kan jag göra lite frösnacks när jag kommer hem. De går ju åt som smör i solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0