Missad buss och missat tåg

Hoppningen gick bra. Jag fick rida en snäll häst som hoppade även när jag gjorde fel. Kändes skönt att sitta tryggt i sadeln. På vägen hem missade jag bussen precis, jag såg den åka iväg utan mig. Så jag fick snällt vänta till nästa buss. Jag tog 11-tåget till Stockholm och mötte upp min mentor på Söder för lunch och fika. Trevligt och intressant! Jag ser fram emot "vårt år" tillsammans. Jag ska ta till mig alla tips och råd!

Efter det åkte jag till Julle som var i Globen. Vi kikade på lite affärer inne gallerian som inte är Sveriges bästa. Jag hittade ingenting alls, men det var kanske lika bra det. Det enda vi köpte var presenter till Julles brorsdöttrar som föddes för drygt en vecka sedan. Jag hoppas på bebismys snart!

Så klart kom jag till Centralen en minut för sent för jag missade Uppsalatåget precis. Tack och lov gick det ett till Borlänge som jag kunde hoppa på. Nu är jag ombytt och omsminkad för kvällens styrelsemiddag. Det är få förunnat att få gå på styrelsemiddag med några av sina allra bästa vänner och jag har den förmånen. Jag uttrycker mig såsom jag brukar - fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0