Min födelsedag!

Det är ingen vanlig dag, för det är Linas födelsedag. För 23 år sedan bestämde jag mig för att komma till världen. Hittills har det varit 23 bra år. Jag önskar bara att tiden inte gick så fort..

Visst är det lite spännande att man har en sån stark anknytning till ett datum. Så fort jag ser 21 mars i någon form, ex 0321 osv, blir jag så himla glad för det är ju min dag

Jag har seminarium om 45 minuter och sedan ska jag tillbringa dagen med plugg på nationen. Vid tolv är jag bjuden på min present av Alex, jag tippar på en lunch och ikväll ska jag och Julle äta middag på hemlig ort kl 19. Ni som känner mig vet att jag är väldigt nyfiken.

Igår kväll bjöd jag ett gäng vänner hit på fika. Jag hade lyckats svänga ihop två tårtor som blev lyckade. Vi hade trevligt och jag önskar att jag fyllde år oftare så jag hade anledning att bjuda hem alla mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ett JÄTTESTORT GRATTIS GRATTIS på din dag.

Goa goa födelsedagskramar från mig.

Pappsen

2011-03-21 @ 10:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0