Ljus

Klockan stod på tidigt, men inte tog jag mig upp den tiden för det. Tack och lov är det i varje fall ljust ute nu på morgnarna. Hurra för det! Jag minns när jag och Elin cyklade till yogan i höstas och det var mörkt när vi cyklade dit och inte helt ljust när vi kom ut efter halv nio. Tacka vet jag ljuset!

Idag ska jag plugga, ha basgruppsmöte och seminarium och sedan renskriva. Jag ligger så efter på den fronten så det är dags att ta tag i det där på riktigt. Sätta en deadline och fixa. Bara göra det helt enkelt. Sedan blir det träning ikväll och därefter det en sväng förbi hos Malin på hennes inflyttningsfest. De ska på Stocken, det ska inte jag. Imorgon har jag ridning kl 8.00 så då ska jag vara pigg och fräsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0