Dagen efter SkvaderDam

Jag och Julle bjöd över Elin och Linnéa på våfflor i förmiddags. Bra bakismat, gott och mättande. Inte för att jag var särskilt bakis, mest trött. Efter det blev det en tripp på stan och jag köpte en topp, en kjol och ett par shorts på H&M. Kul med nytt i garderoben som för övrigt borde rensas lite.

Till middag åt vi sushi och sedan har jag lagat tonfisksoppa som inte alls luktar särskilt gott, men jag hoppas den är godare än den luktar för jag har mat för ett helt kompani nu. Enligt uppgift från Stensele ska den vara god. Sedan har jag gjort morgondagens seminarium och ska nu somna tänkte jag. Klockan ringer 06.00 imorgon. Otacksamt efter denna helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0