Vilken kväll

Åh, vilken rolig kväll vi hade igår! Alla 8 trängdes runt mitt lilla soffbord och åt 3-rätters. 5 i soffan och 3 på golvet. Trångt och mysigt. Maten blev god och vi hade väldigt trevligt. Vi konstaterade bland annat att "skvittra" är ett ord. Senare tog vi oss till V-dala och jag fick för sista gången använda mitt KK. Efter lite dans gick vi in till stan och åt på max, sprang för att försöka hinna med sista bussen tillbaka till Lutis, missade den precis, tog taxi och till slut låg jag hemma i sängen efter en lyckad kväll. Det gör vi om!

Igår uppskattade jag min diskmaskin mer än någonsin tidigare. Den gick 3 gånger! Tack och lov för det. Nu ska jag iväg på julgransplundring på nationen. Läsa sagor för små barn känns som en fin aktivitet idag. Efter det ska jag träna och sedan blir det plugg resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0