Träna

Först Core 30 min och sedan Cycling 30 min. Helt lagom start för mig som är så otränad att jag skäms. Jag var helt död efteråt, men det är ju så det ska vara. Nu har jag skaffat motivationskort igen. 2 ggr/vecka i 12 veckor. Det är inte alls mycket träning, så det borde jag fixa. Det problematiska är att mitt gymkort går ut om 11 veckor och jag är i valet och kvalet om jag ska köpa nytt. Inte för att jag inte vill träna utan för att jag förhoppningsvis kommer tillbringa sommaren i Stockholm så det känns onödigt att binda upp sig för 2 månader här innan sommaren. Hm. Jaja, jag har ju ett tag på mig att grubbla.

Resten av kvällen har jag tillbringat framför datorn varvat med lite plugg. Skypar med Julle nu och ska alldeles strax sova. Godnatt darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0