Sömn

Smällen av att jag inte sov bra natten innan fick jag den här natten. Jag vaknade först halv nio i smått panik. Jag skulle ju kliva upp sju och plugga! Svårt att göra något ogjort i efterhand, så jag får försöka ta tag i det nu istället. Föreläsning kl 12 och basgruppsmöte kl 14. Efter det ska jag skjutsa pappa till Arlanda och sedan plugga ikapp mina missade morgontimmar och försöka hinna träna ikväll. Jag har en skön träningsvärk sedan gårdagens Yogapass för er som är intresserade så jag funderar på att bättra på den med Core och Cycling. 

Ungefär så här ser min dag ut. Inte alls särskilt spännande och att den kommer se ut ungefär såhär hela vårterminen gör inte saken roligare. Det är bara att bita ihop, snart är grundutbildningen avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0