Sängläge

Efter träningen cyklade jag och handlade mat, spaghetti och köttfärssås stod på menyn. Lagade mat för kung och fosterland och fick utöver min middag 6 stycken matlådor. Väldigt mycket mat och jag är tveksam om jag hinner äta upp allt innan det blir dåligt. Hela helgen är uppbokad, först SnöYra, sedan Renneth och efter det åker jag till Julle och stannar till måndag. Jag får väl ta med mig mina matlådor..

Efter matlagningen och middagen tog jag tag i något som jag har dragit ut på alldeles för länge och inte heller riktigt hittat tid till. Min kyl är som bekant lite speciell och den luktar inte riktigt godis. Det vet mjölken! Jag har lärt mig och köper numer bara ekologisk mjölk som man kan "stänga igen". Jag har provat det mesta mot lukten - citron och kork bland annat, men inget verkar fungera. Så jag tog tag i det ikväll. Stängde av den, skrubbade ordentligt, duschade alla korgar och nu hoppas jag att lukten försvinner. Och tro mig, det är inget i kylen som är gammalt. Det ekar mestadels i den. Det enda som luktar nu är mina klorinfingrar.

Nu ska jag läsa på inför rättsfallet jag ska föredra imorgon och sedan ska jag sova. Nattåget har redan gått!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Dom matlådorna hade räckt i 2, max 3 dagar för mig ;)

2011-01-25 @ 23:28:58
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0