Jag lever

Efter en fantastisk nyårsafton i Gamla stan och en mysdag till nyårsdag som avslutades med pizza och mys hos familjen Hörlén så fick jag magsjuka igår. Usch, fy och blä. Jag som skulle plugga ända fram till tentan varvade dagen med soffan, toan, sängen, toan, soffan. Mot kvällen började det kännas bättre och jag hade hopp om att vara frisk idag med några popcorn i magen. Nu känns det bättre, men jag är inte riktigt helt på topp. Till onsdag ska det nog vara bra igen så inte tentan är hotad. 

Jag borde egentligen åka till Uppsala idag för att plugga, men jag har ingen lust eller ork så jag får se hur jag gör. Att vila till mig inför tentan vore en alldeles utmärkt idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0