In i stan

Gårdagen började med seminarium och sedan träning. Efter det körde jag bil in till Stockholm, bland annat på självaste Sveavägen. Det är första och det lär dröja innan nästa gång. Tack och lov hade jag guidning. Det jag tycker är värst är att jag inte riktigt vet var jag ska eller än mindre vart man kan parkera. När jag och Julle väl åkte ifrån stan fick han köra. Vi åkte till Globen, shoppade lite och åt mat. Resten av kvällen spenderade vi i soffan framför Guldbaggegalan. Jag hade inte hälsat på honom på två veckor, när hände det sist? När vi dejtade möjligtvis. Imorse tog jag bilen och körde tillbaka till Uppsala och spenderade flera långa minuter i köer. Tacka vet jag tåg och tunnelbana!

Nu har jag haft föreläsning i offentlighet och sekretess och ska plugga lite innan basgruppsmötet kl 15. Kl 17.30 är det dags för spinning och core och resten av kvällen är helt oplanerad. Ta igen lite plugg kanske? Det blev inte många minuter igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0