Challenged

Jag är utmanad av min syster.

1. Hur gammal är du om fem år?
27, snart 28. 
2. Vem var den sista du träffade? Låter hemskt, men den senaste var hon i kassan på ICA.
3. Hur lång är du? 1,64 meter över havet
4. Vilken var den senaste filmen du sett? The Tourist
5. Vem ringde du senast? Julius Rabe
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag gjorde ett tappert försök med filen, men nej. Det känns inte som jag svävar på moln.." Sara Gebregiorgis
7. Vad är dagens planer? Ringa Julle och sedan sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS går fort, jag är snabb på det. Ringa är dock trevligare och mer effektivt!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? På trettondagsaftonen.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön.
12. När vaknade du idag? Första gången 07.00, sedan snoozade jag till 8.27.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Oh, jag har tre! Stensele, Grannäs och Femöre.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Där jag känner mig osäker på eller i mörker
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På väg mot toppen av min karriär, bor i en villa i Enskede och har förhoppningsvis barn. 
17. Vad skrämde dig som barn? Döden och att vara i stallet helt ensam. Till och med mitt på dagen!
18. Vem fick dig att skratta senast? Bullen fick mig nog att småfnissa i telefonen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Yes, I guess so. Men jag vet hur de ser ut!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Onödigt vetande, men med trosor på.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? Lappland och Uppland = 2.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? OM jag har, även dagen efter. 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Alla tre.
26. Är du social? Ja!
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's!
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Köpa lägenhet i Stockholm. Fast pengarna skulle inte ens räcka till det... 
29. Tycker du om kinamat? Ja, det är gott.
30. Tycker du om kaffe? Latte med vit choklad på Wayne's gillar jag!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller inget.
32. Sover du på någon särskild sida? På magen.
33. Kan du spela poker? Nej, inte riktigt min grej. 
34. Tycker du om att mysa? Yes, med min kärlek.
35. Är du en beroendemänniska? Jajemän, jag är beroende av min telefon. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, fina Malin delar födelsedag med mig.
37. Vill du ha barn? Så klart!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska och franska. Ytterst lite polska om jag ska vara noggrann. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Räknas i passagerarsätet?
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, jag älskar havet. Men en pool är heller aldrig fel.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och nöjen.
42. Äger du dyra smycken? Jag vill inte veta vad alla är värda!
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En banan.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag har många roliga vänner. Kan inte välja en. 
46. Välj ett ärr på din kropp? Det som jag fick av en hund som halvt bet mig i handen när jag var hundvakt någon gång på mellanstadiet. Ett pyttelitet ärr, men det syns. 
47. Vad har du för ringsignal? Bella.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Givet!
49. Flirtar du mycket? Jag är fruktansvärt dålig på det, men nu har jag mitt på det torra så det behövs inte. 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Fredagen på Storumandagarna för något år sedan ute på Idas veranda.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, faktiskt inte. 
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig, laglydig som jag är. 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Här slutar Linn och Patron att läsa. Egoboost. 
54. Läser du dagstidningen? Räknas på nätet? Annars är det supertrevligt med en tidning på dörrmattan på morgonen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Tyvärr inte.
56. Dansar du i bilen? Nej, i bilen kör jag. Eller åker, men då sjunger jag knappt på sin höjd. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIX FM, innan elektriciteten i min dusch slutade fungera. 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Föreläsningsanteckningar. Jag krafsar verkligen ner dem.
59. När var du i kyrkan senast? På Emelie och Henriks bröllop i Rättvik!
60. Vilka personer utmanar du? Bullen, Nina och Maria

Kommentarer
Postat av: Mor

Intressant gumman..:)

pussokram!!

2011-01-20 @ 00:50:53
Postat av: Fanny

Aaaah, stallet! Det hade jag förträngt! Var ju sjukt rädd där jag med, även mitta dagen ;P

2011-01-20 @ 09:25:21
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0