Vinnarmiddag

Det blev middag hos mamma igår. Det var världens projekt att ta sig ut dit! SL är inte det mest strukturerade företag som finns. Efter att ha väntat på en pendel som aldrig kom så tog vi tunnelbanan till Sundbyberg och Fanny kom och hämtade oss där. Vi hade en trevlig och mysig kväll tillsammans, allihopa! När vi skulle hem så fungerade pendeln, tack och lov och jag somnade till På spåret. 

Nu har jag tagit mig mot Uppsala och städar för fullt här hemma. Vi ska bjuda Elin, Palle, Camilla och Henke på middag ikväll. Man skulle kunna tro att det är en parmiddag - men icket. Efter en utekväll diskuterade vi julkalendrar och eftersom jag är envis och har vinnarskalle satte jag en middag på spel att jag hade rätt. Det får jag äta upp ikväll då det är Elins vinnarmiddag! Sedan att det blev en parmiddag ändå är ju en annan sak..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi kan absolut inte kalla det parmiddag! Vi kollade på "På spåret" igår... blir alltför många vuxenpoäng på en och samma helg! :) By the way står efterrätten i ugnen...

2011-02-12 @ 15:10:59
Postat av: Mor

Tack för en jättemysig kväll tillsammans!!

Pussokram!!

2011-02-12 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0