Julpynt

Jag blir allergisk mot julpynt strax efter nyår. Jag har gått och klagat för mina nära och kära hela januari när jag sett julpynt hänga framme. Jag är så spyless på det och jag tror många kan hålla med mig. Jag har dock en granne mittemot som envisas med att ha kvar sin adventsljusstake. Den är av modell stor och kanske inte särskilt julig, men ändå. Det är en ljusstake. Jag stör mig på den varje gång jag ska sova för jag ser den genom mitt fönster. Bort med den, tack!

Nu är det sovdags för min del. Klockan ringer tidigt imorgon. Jag måste försöka få in mina morgonrutiner..

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du har så rätt så, tycker dock att det är nästan värre med din trappuppgångsgranne , andra våningen till höger som hade allt kvar som julgirlanger ute och mycket julpynt i fönstret och i rummet, så var det i varje fall i början på februari då jag var nere. Vet du vad, det är nog den där RÖKANDE TRAPPUPPGÅNGSGRANNEN som var så höljudd men sansade sig då han såg mig. Har du kännt någon rök inne i trappuppgången sedan sisst???

Kramisar

Pappsen

2011-02-09 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0