Trasig

Min dyra väska har gått sönder. Trasig. Den sprack i metall/stål/ja-vad-det-nu-är-gjort-av som höll ihop axelremmen och väskan när jag gick nerför trappan till biblioteket på nationen tidigare idag. Hej då väska. Tack och lov var den så dyr att det är 3 års garanti på den och den har ännu inte hunnit gå ut. Tur i oturen som man brukar kalla det. Kvittot har dock sett sina bästa dagar, men man kan faktiskt skymta att det är 3 års garanti. Nu hoppas jag att de inte försöker hävda att det är en förslitningsskada, men det vore ju märkligt att just den här typen av skada i så fall uppstår. Jag och Julle har i varje fall redan bokat in en liten tripp till Vällingby på söndag så jag får det hela ur världen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0