Surt

Här har jag gått och laddat hela veckan för Jejas spinning idag kl 11.15. Jag var i stort sett nykter igår för att jag skulle kunna gå på den (och för att jag ska dra ner på alkoholen så träningen ger något resultat). Då vaknar jag upp med ont i halsen idag. Så jag ligger här och är bitter. Har precis tryckt i mig Esbiritox och önskar att det onda försvann på en gång så att jag kunde gå. Åh, jag vill ju! Jag funderar till och med på att gå, bara för att jag är så laddad, men jag vet att det inte är smart... 

Det här blir den sämsta träningsveckan hittills som har stått i sjukans tecken. Jag får ta nya tag till veckan! Jag kan glädjas med att jag i varje fall har samlat ihop 2 träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0