Stall

Jag älskar stallet och hästarna. Att få stå och titta på hästarna, klappa och sedan rida en sväng gör mig alldeles varm i själen. Det är magiskt vad hästar gör för människor!

Jag fick rida en häst som gärna krökte på nacken, men var seg och inte alls jobbade med bakbenen. Snacka om att jag fick rida fram till handen! Det var kul och väldigt lärorikt. När jag tänker efter har jag ju egentligen inte ridit så många olika hästar i mitt liv, utan för det mesta skumpat runt på Boggan. Jag har en bra ridlärare och jag har äran att få rida för henne båda mina ridlektioner, kl 16 på tisdagar och kl 8 på fredagar. Jag får helt enkelt bli ännu mer morgonpigg då jag bör vara ute i stallet halv 8. Men jag är glad och kommer njuta av varje sekund.

Efter ridningen spädde jag på träning för kroppen med ett 75-minuters yogapass. Det kommer kännas imorgon, jag lovar!

Nu kan jag lova er att jag är fast i hästträsket igen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt sis!! Bra jobbat där :)

2011-02-22 @ 22:55:26
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: pappsen

Vad roligt, kommer ihåg alla våra härliga resor tillsammans hösten 2007 och under 2008. Det var verkligen jätteroligt.

Roligt att se att du njuter, forsätt med det.

Goa pappsenkramisar

2011-02-23 @ 02:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0