Plugglördag

Jag och mina fina tjejer hade en mysig kväll hos Linn och Maria. Vin, lite yogaövningar och ost och kex. Jag var alldeles varm i själen när jag gick hem i kylan. Det är cirka -20 här nere och då är det så kallt att det fryser i näsan. Igår insåg jag att det faktiskt är fullt möjligt att frysa ihjäl och jag hade nog gjort det om jag bott i Flogsta. Jag längtar hem till den norrländska kylan som faktiskt inte tränger in i kläderna på samma sätt. Här fryser blodet till is så fort man går ut.

Jag har fixat några "måsten" nu på morgonen och ska bege mig mot nationen för plugg och lördagsfika. Jag skippar träningen idag, jag vägrar gå ut mer än nödvändigt i kylan. I eftermiddag åker jag till Stockholm och ikväll blir det middag med Anna, Johan och lilla Lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0