Nova Forum

Som några av er vet så är jag medlem i Nova 100, ett talangnätverk för toppstudenter. Igår var det dags för Nova Forum bestående av en inledande paneldebatt, därefter tre workshops fördelade över hela dagen och en efterföljande gala på kvällen. Jag är fascinerad över hela dagen och riktigt, riktigt nöjd. Vi var 26 tappra juriststudenter som fick träffa Cederquist och Lindahl för caselösning och nätverkande. Jag kan garantera om att 90 minuter går fort, alldeles för fort. Att få träffa företagen under dessa förutsättningar är stort och en bra möjlighet att kunna visa vem man är som person.

Jag kan summera dagen som en av årets bästa hittills och det ska mycket till innan någon annan dag lyckas slå den!

Jag fattar nog fortfarande inte vilken möjlighet det här egentligen är för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0