Morning

God morgon solstrålar! Här är jag nästan uppe med tuppen. Ska äta lite lätt och sedan komma igång med pluggandet och städningen. Några tvättar borde jag också hinna med. Dags att vässa igång pennan och leta fram mitt renskrivningskollegieblock för här ska renskrivas hela dagen! Det är sådana gånger som idag som jag önskar att jag hade ett vettigt bort eller skrivbord som jag kunde sitta vid här hemma. Att hänga över soffbordet är ju inte särskild ergonomiskt..

Vid tre ska jag och Julle vara hos Elin och Palle för lite förförfördrink och hårfix och sedan vid fyra ska vi till Hörnan för förfördrink med några ypsor och skvadrar för att sedan bege oss till Norrlands, där Guschelov går av stapeln, en gasque som vår kära broderförening A-laget anordnar. En bra dag och en bra kväll väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0