Fia-power

I söndags träffade jag PT-Fia och några av hennes läsare för en läsarträff. Det diskuterades en hel del om kost och träning. Det var en öppen diskussion och väldigt trevligt att träffa andra samt att träffa Fia som verkar vara en helmysig tjej! Ödmjuk, brinner för sitt jobb, vill hjälpa och lära ut samtidigt som jag tror att det det finns en hel del jävlaranamma i henne. Av hennes engagemang, vilja och träning blir jag inspirerad och det är ju precis så det ska vara! Tänk vad människor kan göra för varandra, utan att man inte själv förstår det förrän man uppmärksammat det.

Jag blir själv så himla sugen på att ha en PT! En dag, när jag är färdig jurist, då ska jag ha en. För att nå toppen och öka motivationen. Det finns ju inget tak för motivation och inspiration har jag upptäckt. 

Jag bjuder på en bild som Fia tog under fikat. Jag fick ett sms från Camilla igår, som tycker att världen är liten då jag är på träffen tillsammans med en bekant till henne från Fagersta. Ja, världen är liten!


Kommentarer
Postat av: fia.

Stort tack för dina värmande ord och tack för att du kom och förgyllde träffen :)



Jätteroligt att se vilka ni!

Tack :)

2011-02-22 @ 08:43:14
URL: http://ptfia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0