Ett evigt pluggande

Gårkvällen spenderade vi i familjen Hörléns soffa. Först blev vi bjudna på god mat och sedan såg vi Melodifestivalen. Programmet slaktas sönder mer och mer vilket jag tycker är tråkigt, men kvällen var bra!

I natt har jag sovit som en kratta och jag har redan varit vaken i några timmar. Jag är hungrig och här finns ingen mat så jag måste försöka få Julle att vakna så kan vi traska bort till hans föräldrar för lite frukost. Det blir plugg för min del hela dagen, då jag har en hel del som står på min att-göra-lista. I eftermiddag ska jag på läsarträff hos denna dam. Hon inspirerar mig!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skickar en gnistrande klar vinterhälsning -10 grader och en härligt blå himmel- Det blir en skotertur idag i det härliga vintervädret. Dry töar i solen underbart skönt.

Ha en härlig dag-

Goa pappsenkramisar

2011-02-20 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0