Jag och Julle åt en god tvårätters bestående av gratinerad chèvre till förrätt och pepparfilé till varmrätt för min del. Mysigt och alldeles underbart. På vägen hem sprang vi till bussen men bara Julle hann med. Haha, det var lite komiskt ändå när jag stod precis utanför dörren och bussen körde iväg. Julle hoppade av vid nästa station och sedan gick vi hem i kylan istället. Stannade till på café Årummet och drack en god kopp varm choklad med marshmallows och sedan hyrde vi Beck - Levande begravd på vägen hem. Julle hade så klart snappat upp vad jag ville ha, choklad, geléhjärtan och Alex Schulmans nya bok. Han är ju för bra han. Ja, Julle alltså.

Summerat: Jag har haft en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0