En helt vanlig dag

Jag vaknar upp och ser att det har snöat. Nu vill jag ha vår! Helst på en gång. Jag är less på mössa och vantar och att cykla på is.

Jag har varit vaken sedan 6.45 och legat i sängen och läst alla tidningar på nätet. Jag fastnade för artiklarna om att HD meddelat prövningstillstånd i mål mellan markägare och samer och det inleddes igår. Jag väntar med spänning tills domen är avgjord!

Jag ska ta mig mot nationen och plugga idag. Har basgruppsmöte kl 15 på Engelska parken och ikväll ska jag försöka gå och träna. Ett 75-minuters yogapass borde ju inte skada, för nu är jag i stort sett frisk igen tack vare Esbiritox och Echinacea. Egentligen ville jag köra Crosstraining, men det kanske är lika bra att ta det lite lugnare.

Dags att dra på sig kläder och smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0