Effektiviteten själv

Jag har varit rätt så effektiv idag, tänk om jag kunde vara det alla dagar! Seminarium, plugg, lunch, plugg, fika, plugg, Subwaymat till middag med Linn och Maria (ungefär 100 år sedan), möte med Ypsilon och sedan hem för lite städning. Jag har även försökt styra upp en av mina extrakurser i år - Akademiskt skrivande. Har inset att imorgon måste jag viga tid till första inlämningsuppgiften.

Jag gjorde ytterligare ett konstaterande idag - Folkrätten är absolut inte min grej. Om jag bara fick läsa om alla spännande rättsfall som handlar om krig och konflikter vore det väl en sak, men att blanda in juridik i det hela gör det bara avsmakligt.

Min kära mor fyller år idag, ett stort grattis på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0