Bra dag

Jag har haft en bra dag med seminarium, en hel pluggdag med Cami på Eko, ett yogapass och sedan kom Julle efter en obefintlig övertalning. Vi har sett tv, myst, druckit vin och nu är det läggdags. Jag försöker introducera honom i min musiksmak, men det går sådär. Vi möts halvvägs istället där Damn! passar rätt bra.

Från och med nu lovar jag mig själv att träna 3 konditionspass i veckan samt minst ett yogapass utöver det (förutom om jag är sjuk så klart). Jag ska bli en yogabitch!

Den här dagen har alltså varit bra. Då kan jag säga att jag väntar med spänning på morgondagen som kommer slå denna med hästlängder!

Kommentarer
Postat av: Nina

vad duktig du är babe! jag skulle också vilja bli en yogabitch men jag är lite rädd för yogan faktiskt, haha :)



Ha det supermysigt i sthlm!

2011-02-05 @ 12:01:58
URL: http://workoutlovestory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0