Bli frisk!

Min förkylning har eskalerat under dagen, väldigt förvånande. Jag trodde ju att jag nästan var frisk i morse. Jag har precis bestämt mig för att inte gå på yogan. Jag är rädd att jag ska snora ner hela passet. Att göra solhälsningar och framförallt att stå i hunden är nog ingen hit för en förkyld näsa, hur mycket jag än vill. Dessutom körde hon utan musik förra gången jag var där, vilket jag egentligen inte riktigt gillar, så jag kan inte gömma mitt snorande i den svaga musiken heller.

Istället kokar jag mig en kopp te, kryper upp i soffan med en filt och skriver färdigt mitt referat. Jag är uppbokad varje kväll resten av veckan så nu kommer jag få kämpa för att nå mitt träningsmål. Trist, det får mig att tappa sugen liten. Behöver jag säga att jag ser ut som Rudolf?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Stackare... krya på dig! Puss

2011-02-08 @ 23:35:14
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0