Black Swan

Gårkvällen tillbringade vi i Gubbängen hos Olof och Anna. Vi spelade Tabu in på småtimmarna och somnade i sängen i Enskede gård närmare halv fyra. När hände det sist i nyktert tillstånd? Vi hade i vart fall hur trevligt som helst och det är ju huvudsaken trots en dålig natts sömn.

Idag har jag gjort tappra försök att plugga och sedan har jag äntligen träffat Julles brorsdöttrar. Små, söta flickor. Det är fascinerande med små barn tycker jag.

Ikväll har jag haft besök av Elin, Camilla och Linnéa. Vi har ätit sushi och sett Black Swan. Läskig och obehaglig. Jag tror faktiskt inte att jag tyckte den var särskilt bra.. Men så länge jag inte drömmer någon mardröm så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0