Evening

Det blev ingen weekendbag idag. Jag höll i den, kände på den, ville ha den, men jag köper den på måndag istället för då kommer jag spara 100 kr mer än om jag hade köpt den idag. Det gäller att vara ekonomisk! Sedan tänker jag inviga den nästa helg då jag åker till Stockholm.

Jag fick med mig en krage och en mössa hem i en påse. Snart är jag redo för höst! Jag behöver bara en höstjacka, men det lilla projektet tänker jag lösa framöver.


Elin kom förbi ikväll när jag satt och renskrev som allra bäst. Nej, nu ljög jag men det lät ju rätt bra att jag nästan gjorde det. Vi har Yra-fixat lite inför imorgon och druckit te. Nu tänker jag hoppa i säng och försöka ta mig upp i någorlunda vettig tid imorgon trots att jag redan mentalt har tagit helg. En helg som kommer bli väldigt bra med terminens första Yra imorgon, servering på Samarret, höstens första 04-gask, på lördag och besök på söndag. Lite plugg ska jag väl försöka hinna med mellan allt detta också. Det är i varje fall planen, utgångspunkten och målsättningen.

Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0