Strålande

Jag är på ett fantastiskt bra humör. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men allt verkar gå i min väg just nu så det är nog därför.

Ikväll har jag pluggat, fixat med en massa papper, sett lite Idol.. Nu ligger jag i sängen och har precis ställt klockan på strax innan 6. Imorgon är det yoga 6.45 som gäller tillsammans med Nina och Elin. Efter det ska jag till tingsrätten och vara vittnesstöd fram till lunch. Sedan plugg på Norrlands tills det är dags för möte 1 - ÄG-möte och sedan möte 2 - nationsstyrelsemöte där jag ska vara sekreterare. Jag vet vad jag ska göra imorgon med andra ord. Det gäller att vara effektiv medan man kan. Det är något jag får lära mig att bli bättre på varje dag. Effektivitet ska bli mitt nya namn!

Nej, en bra dröm på det här så slutar dagen väldigt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0